مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 10:022022-08-26فناوري

فارس من| گلایه مشتریان پست از بسته هایی که یکی در میان می رسند


در گذشته بسته های پستی سر موعد به دستمان می رسید اما چند وقتی است که اختلال زیادی در تحویل بسته ها رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از کم کاری اداره پست در تحویل بسته های پستی گلایه کرده اند.

سردبیر این سوژه در گفت وگو با فارس، اظهارداشت: اخیرا با مشکلی در روند تحویل مرسولات توسط شرکت پست مواجه شده ایم که بسیار عجیب است.

وی ادامه داد: در گذشته بسته های پستی سر موعد و طبق زمان مقرر به دستمان می رسید اما چند وقتی است که اختلال زیادی در تحویل بسته ها رخ داده است.

وی گفت: در کمال تعجب می بینیم که تعداد بسته هایی که برگشت می خورند زیاد شده و تقریبا از هر دو بسته یک بسته برمی گشت و باید بسته را به صورت حضوری از اداره پست بگیریم.

سردبیر این سوژه، گفت: دلیل برگشت خوردن بسته، پیدا نشدن کد پستی یا پاسخ ندادن تماس عنوان می شود اما وقتی بسته را دریافت می کنیم می بینیم که کد پستی روی بسته به طور صحیح درج شده و بسته های دیگری با همین کد پستی به دست مان رسیده است.

این کاربر فارس من پرسید: برای ما این سوال مطرح شده که اگر کد پستی توسط پستچی پیدا نمی شود چرا این اتفاق برای تمام مرسوله ها رخ نمی دهد و برخی از مرسوله .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه مشتریان پست از بسته هایی که یکی در میان می رسند

فارس من| گلایه مشتریان پست از بسته هایی که یکی در میان می رسند